امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و مامان و بابام

روز مادر مبارک

1391/2/23 13:01
نویسنده : آذر
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان ، امروز روز تولد حضرت فاطمه (س) است یه مادر نمونه و مهربان ، مادر همه ی مادرهای عالم ؛ مادری که 4 فرزند نمونه و الهی به جامعه ی انسانیت تقدیم کرد فرزندانی که هر کدام داستان و سرگذشت خود را دارند فرزندانی با بوی محمدی و عطر یاس ؛ سرشار از علم ودانایی پر از معنای گذشت و محبت و مهربانی آکنده از معصومیت و مظلومیت و تمام چیز های خوب و دوست داشتنی ... امروز روز منه پسرم ؛ خدا را شکر که لیاقت مادر شدن را به من داد و حضور تو را برای من خواست تا همه ی من و همه ی زندگیم پر از بوی گل محمدی شود و عشق را با آمدن تو بیشتر حس کنم و طعم شیرینی زندگی را بهتر بچشم .

روز مادر برای همه ی مادران خوب مبارک .

مامان افسر روزت مبارک .

مامان سکین روزت مبارک .

عمه لیلا روز مادر برای شما هم مبارک باشد .

مامان آذر روزت مبارک .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
1 خرداد 91 0:46
مرسی عزیزدلم دوست دارم