امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و مامان و بابام

10

1391/2/22 14:39
نویسنده : آذر
611 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنین من ١٠ ماهه شد

کار های جدید پسرم تو این : اول اینکه وقتی تو بغل من و بابایی هستی با دستهای قشنگت ما را نوازش می کنی البته به این صورت که دستت را به صورت ما می کوبی شاید از این طریق می خوای صورت ما را لمس کنی ، اسباب بازیهاتو به هم می کوبی ، سینه خیز رفتن سریع تا سرم را برمی گردونم کلی راه را طی کردی برای رسیدن به سرامیک تا اسباب بازیتو روی اون بکوبی و صداشو بشنوی ؛ دستت را زیر مبل می بری برای کشف چیزهایی که زیر مبل قرار داره مثل دمپایی های مامان ، عاشق کتابخونه مامان و بابایی هستی و کلی جیغ میزنی تا نزدیک کتابخونه بیارمت تا کتابها را در بیاری ف خودت کلی کتاب داری که من برای شما میخونمشون ، کتاب پارچه ای هم داری که امنیتش برای شما بیشتره و شما خیلی دوستش داری ، پسرم عاشق موسیقی هم هستش و وقتی پشت پیانو قرار می گیره با هیجان شروع به نواختن آهنگ دل انگیزش واسه مامان و بابایی میکنه . قربونش برم الههی ؛ داری تمرین می کنی برای حرف زدن و کلمه ی بابا و ماما را چندر بار از زبون شما شنیده شده عزیز دلم ، تو این ماه تولد پدر جون و خاله مژده بود و روز معلم که به عمه فاطی تبریک گفتیم ، و آخر ماه اردیبهشت هم تولد عمه لیلا که قراره سوپریزش کنیم .پسر عسلی من هنوز از دندون های نازت خبری نیست اما لثه های شما هم میخاره هم اینکه گاهی بی قراری می کنی که شاید در شرف در آوردن دندونای نازت باشی ، عزیز دل مامان کلی تلاش می کنی واسه ایستادن و خیلی مشتاقی برای راه رفتن و بابایی در روز یکی دو بار شما را راه میبره ، گاهی هم من این کار را برای شما انجام میدم .شما تو این ماه ٢ تا بازی میکردید بازی اول گل یا پوچ که قربونش برم خیلی بادقت جواب میدی باهوش من و بازی دوم که با کیسه فریزر ، که ما مثل بادکنک برای شما درستش می کنیم و نمی دونی شما چقدر هیجانی میشوی تا به دستت برسه و وقتی می گیریش تو دستت با کمک پاهات بادکنک کیسه فریزری را می ترکونی و منتظر بعدی میشی فدای تو بشه مامان شیرین عسلم . پسرم تازگی ها انگشت شصت خودشون را می خورند و با انگشت اشاره هم کلی کارای با مزه انجام می دهند مثلا" روی زمین یه چیز کوچولو افتاده باشه عسل مامان سعی میکنه او نو برداره و با انگشتش با اون بازی میکنه خلاصه رقص نازی داره با این انگشتش نازنین من .

12

13

14

به فدای تو جان من .

15

تو نفسی همه ی وجود مامان و بابایی

15

قربون نگاه پر معنای پسرم که سرشار از نا گفته های گفتنی است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 14:53
سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . . مامان عسل روز زن رو به شما تبریک میگم. ان شاا.. در کنار خانواده و نینی امیرحسین سالم و خندان باشین
لیلا
1 خرداد 91 0:53
قربمن اون نگاهت ، قربون اوون قیافه ی شیرینت قربون خدا که تو رو به ما هدیه داد ، چقدر دلم برات تنگ شد ف با اینکه دیشب پیشت بودم اما اشکام از دلتنگی سرازیر شده ف عاشقتم دردوونه
لیلا
1 خرداد 91 0:54
عزیز دل عمه دوست دارم
دایی یاسر
11 خرداد 91 15:31
سلام عزیز دل ، 10 ماهگیت مبارک .
مامان آرسن
22 تیر 91 13:38
خدا حفظ کنه پسر نازتونو. کاشکی پسر منم زودی بزگ شه