امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و مامان و بابام

امیرحسین و دوستش کتاب

1391/2/26 11:45
نویسنده : آذر
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کتابخوان مامان

امیرحسین عزیزم خیلی خوشحالم که به کتاب خیلی علاقه مندی ؛ نمی دونی وقتی میری سروقت کتابخونه ی مامان و بابا چه بلایی سر کتابها میاری همه ی کتا بها را خیلی شیرین و حرفه ای از کتابخونه در میاری و کلی ورق میزنی و با مزه نگاهشون میکنی ، البته خود شما یه قفسه مخصوص خودتون دارید که کتابهای شما را آنجا می گزارم . فعلا"  کتابهای پارچه ای مخصوص سن الان شما را در اختیارت قرار میدم که امنیتش برای شما بیشتره . البته شما علاقه ی بیشتری به کتابهای کاغذی دارید . خدا را شکر که پسرم علاقه مند به دوست خوبش کتابه . یه دوست خوب و بی ضرر .

20

قربونش برم الهی من

21

دنبال چی میگردی آخه عزیز دلم ؟

22

پسر خوب مامان و بابایی

23

زندگی من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
1 خرداد 91 0:45
قربون کتاب خوندنت برم عسل من
لیلا
1 خرداد 91 0:47
قربون کتاب خوندنت عزیزم
دایی یاسر
11 خرداد 91 15:34
خوشتیپ دایی را نگاه کن ، چی میخونی آخه ؟