امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

من و مامان و بابام

پسرم داره راه میره

1391/6/19 1:32
نویسنده : آذر
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون مامان

عزیزتر از جون مامان وبابا داره کم کم راه میره . اولش که با کمک من بابایی  ؛ ما هر دو دست شما را می گرفتیم و شما قدم بر می داشتید . بعد یواش یواش فقط یه دست شما را میگرفتیم و شما قدم بر می داشتید . گاهی اوقات هم که خودتون وقتی می ایستادید انگشت مامان و بابایی را می گرفتید و به گشت و گذار تو خونه مشغو ل می شوید و حالا من و بابایی می نشینیم روبروی هم و شما از بغل بابایی به طرف من حرکت می کنید و میاین تو بغل من و بعد دوباره بر میگردید بغل بابایی و چند بار این کار  را انجام می دهید و الان تفریح شما با اطرافیان دوست داشتنیتون هم همینه . راستی وقتی می ایستی توجه ما را به خودت جلب می کنی تا ما شما را تشویق کنیم خیلی دوست داری وقتی تعادلت را حفظ میکنی . قربون پسر نازنینم برم الهی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سبحان جون
24 شهریور 91 15:44
ماشالا به این نی نی ناز یه سری هم به ما بزنید