امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

من و مامان و بابام

لحظه های شیرین با تو بودن

1391/5/28 16:45
نویسنده : آذر
376 بازدید
اشتراک گذاری

 

اسباب بازی های محبوب پسرم ریموت کنترلها ، تلفن و هر چیز جیزی ، روشن خاموش کردن وسایل برقی خیلی بامزه دکمه هاشو فشار میدی واسه روشن یا خاموش کردن عسل مامان و روشن خاموش کردن پریز برق . دیگه سینه خیز نمیره و چهاردست و پا میره و البته عاشق راه رفتن و من و بابایی هر روز با پسرم تو خونه یا بیرون پیاده روی داریم . این یعنی پسرم داره تلاش میکنه برای راه رفتن . عاشق بازی و خیلی هم شیطون شده و باید کلی مراقبش باشیم . عزیزترین مامان خیلی شیرین زیر مبل را نگاه میکنه برای یافتن اسباب بازی که رفته زیر مبل قایم شده .دایره لغات پسرم : ماما . بابا . سیز یا همون جیز . ددر . به به . آبه .  ب با کسره یا همون بده .  بو یا همون برو . با انگشت اشاره اطرافش را نشون میده یا اینکه اسم وسایلی را که یاد گرفته ما میگیم و پسرم با انگشتش نشون میده . در را باز و بسته میکنه . یکی از سرگرمیهای محبوبش به هم ریختن کتابخونه است . بی قراری واسه حضور من و دنبال مامان راه افتادن . همیشه موقع نماز خوندن پسرم کنار سجاده مشغول بازی با مهر و تسبیحه .عاشق غذا ی خانوداه شدی و دیگه اهل سوپ نیستی . 

 2

پسر خوشحال من

3

فدای نون خوردنت بشم الهی

4

قربونش برم بستنیشو خورد حالا چرا اونجری نگاه میکنی

؟ 5

6

7

پسرم در حال بازی و خنده با خاله مژده                 

8

9

 1

این شماره کیه گرفتی ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:56
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.