امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

من و مامان و بابام

مسابقه بابائی دوستت دارم

1391/3/18 17:15
نویسنده : آذر
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی
روزت مبارک . من خیلی دوست دارم با اینکه کم کم دارم حرف زدن را یاد می گیرم . اولین کلمه ای که گفتم بابا بوده اوایل می گفتم با..با ..با با کسره ؛ اما الان دیگه می گم با..با ، بعضی اوقات هم که خیلی دلم میخواد شما بغلم کنید و بیاین پیش من ، میگم بابایی ... بابائی ...

من الان که این متن را بری بابایی نوشتم ١٠ ماه و ٢٧روز و ٢ساعت و ٣٠ دقیقه و ١٤ ثانیه ام است .  

من تو بغل بابایی

تو این عکس من بغل بابا هستم و مامان از ما عکس گرفته .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
23 خرداد 91 15:09
قربون خودت و بابات شم عزیز دل عمه
دایی یاسر
24 خرداد 91 17:26
سلام خوشتیپ دایی ؛ مرسی عزیزم . برای شما هم مبارک باشه .