امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

من و مامان و بابام

پسرم از تولد سه سالگیش تا الان

1393/10/4 15:37
نویسنده : آذر
801 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدت تقریبا طولانی به وبلاگت سرنزده بودم امروز اومدم تا از حرفها و کارهای شیرینت برای شما بگم . پسرنازنینم وارد 4 سالگی شده و دییای رنگیش رنگینتر مهارتهای زیادی پیدا کرده و دانستنیهای بسیاری را یاد گرفته پسر مهربان مامان و بابا تقریبا اسم تموم حیوانها را به زبان انگلیسی بلده . واسه خودش تو پهزل حل کردن هم با تبلت و هم پازلهای مقوایی خوب و عالی کار میکنه البته سعی ما بر اینه که شما کمتر تبلت بازی بکنی که حدودان هر 2 روز یکبار 45 ددقیقه بازی میکنی . شکلهای هندسی را بلدی به دو زبان . نقاشیهات هم پر از خلاقیته با هم کولاژ درست میکنیم مهارت کار با قیچی را بدست آوردی که همراه من با کاغذهای رنگی شکلهای مختلف درست میکنیم مثل دلفین که خودت عاشقشی یا فصلها را باهم درست میکنیم . عاشق کتاب خوندنی و مجموعه ی خوبی از کتابهای کودکان را داری دوست داری حتمن در طول روز برات کتاب بخئنم شبها برای خواب حتمن باید برای شما کتاب بخونم تابخوابی گاهی تا 2 ساعت قبل از خئاب برای شما کتاب خوندم داستان کتابها را کلمه به کلمه حفظی . وقتی برای شما کتاب میخونم با دقت گوش میدی یکبار برای شما در حال خوندن کتاب بودم یک سطر از داستان را تغییرش دادم شما زود گفتی نه اینطئری نیست باید اینطوری بگی و اون جمله را درست کردی .    یک روز که داشتیم میرفتیم بیرون به من گفتی مامان چه بوی خوبی میدی من این بو را حس میکنم . پر از هوش و شگفتی هستی . امیدوارم مادر خوبی برای پسر مهربانم باشم و باعث موفقیت و خوشبختی برای پسر نازنینم .یکبار صورت منو نقاشی کردی به شما گفتم چرا ابروهای مامان را اینطوری کشیدی شما گفتی آخه غمگینه ! عکاسی را دوست داری و به سبک خودت عکاسی میکنی و لذت میبری . شمردن را تا 10 بلدی البته در حال یاد گرفتن بقیه اعداد هستی ... سوره توحید را حفظی و میخونی بنا به عادت من یاد گرفتی و جمله های در ÷ناه خدا باشید و صدقه بزار را به همه در حال خروج از خونه میگی وقتی میخوایم از خونه بروی  بیرون بسم لله الرحمن رحیم میگی . موقع آب خوردن خدا را شکر سلام بر حسین فراموشت نمیشه . عاشق بازی با سایه ها هستی و انجامش میدی . تو فوتبال دونفره با من و بابا خیلی خوب بازی میکنی . 4 آذر هم تولد بابا بود که بهش تبریک میگیم .... ادامه دارد .

نقاشیهای روی دیوار هنرنمایی پسرم تا پایان 3 سالگی الان آقای ما فقط تو دفترش نقاشی میکنه .

قربون ماه پسر خودم برم !

ذره بین کاراگاه امیرحسین که با کمک مامان ساخته .

پسرم شاکی از عکاسی مامان !!!

پسر مهربونم در حال خواندن کتاب .

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان جون سبحان
4 دی 93 23:12
ماشاالله آقا شده گل پسریپسرم نیازمند رای شمادوستانه کد26به1000891010