امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

من و مامان و بابام

لحظه های شیرین با تو بودن (2)

1391/6/28 0:18
نویسنده : آذر
298 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم حالا دیگه داره راه میره . کلی هم بازیگوش شده . عاشق سرک کشیدن تو آشپزخونه و باز کردن در کابینتهاست و من و باباش همش به دنبالش . اسباب بهازیهای محبوبش قابلمه ها با درب هاشون ملاقه و قاشق و چنگال . میخواد خودش غذا بخوره و قاشقشو به دهانش میبره اما اگه تو قاشقش غذا باشه  تا به دهان مبارکش برسه خالی میشه چون قاشق زرا بر میگردونه . پسر تاج سرم عاشق بازی کردنه و با باباش و و همه ی اطرافیان ش فو تبال بازی میکنه و نازنینم گل عهم میزنه و شادیش برای خوش دست هم میزنه . عاشق ور رفتن با کامپیوتر. و بیشتر موس و صفحه کیلد براش جذاب هستند . پسرم داره تلاش میکنه حرف بزنه اله اکبر میکنه و الهی شکر میگه و قتی بهش میگی کو کو دستای نازشو جلوش میگیره و  خیلی ناز بای بای میکنه گوش و دست و پاشو نشون میده راستی پا هم میگه و وقتی هم میگی دماغت کو ؟دماغ ما رو میگیره که این موارد را بیشتر خاله مژده باهاش کار کرده . فدای پسر نازنینم بشم که  واسه خودش آقایی شده .البته یکم هم دست بزن داره نازنینم و همه از نوازشهای کودکانه و شیرینش فیض بردند .

1

 

2

پسرم در حال تاب بازی

3

نگاه کن دارم سیبم را کامل میخویم .

4

آخه با کلید در چه کار داری خوشمل مامان .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
28 شهریور 91 2:41
سلام دختر مجازی من تولد فاطمه معصومه و روز دختر بر تمام دخترانم مبارک باد از طرف من و محمد متین به ما سر بزنید خوشحال می شیم
باران قلنبه
31 شهریور 91 13:56
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان رويين
1 مهر 91 10:42
با افتخار منم لينكتون كردم