امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

من و مامان و بابام

بابایی روزت مبارک

1390/3/27 12:13
نویسنده : آذر
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

تا یک ماه دیگه میای تو بغل مامانی ، امروز که دارم برای تو مهربونم می نویسم تا این لحظه 7 ماه و 26 روز و 17 ساعت و 16 دقیقه و 40 ثانیه است که تو دل مامانی داری ورجه وورجه می کنی .
قربونش بر م  الهی ؛ پسرم خیلی باهوش و زیباست ، چون آفریننده اش خالق زیبائیهاست و از نور وجود خودش بر جسم نحیف پسرم تابیده . پسر نازنینم خیلی هم با تقواست صبحها مامانی را واسه نماز صبح از خواب بیدار می کنه و نمی زاره مامانی از یاد خدای مهربون غافل بشه .
عزیز مامان ، امروز روز پدر بود  من و تو هم واسه بابایی کتاب خریدیم آخه بابایی عاشق مطالعه است .

امیرحسین : بابایی روزت مبارک ماچ

بابابزرگها روزتون مبارک .

دایی جونم روزت مبارک .

روز تو هم مبارک پسر نازنینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
26 خرداد 90 19:12
سلام به امیرحسین عزیز و مامانی و بابایی بابای امیر حسین روزت مبارک امیر حسین وبلاگی که مامانت برات درست کرده رو خیلی دوست دارم با اجازتون لینکش می کنم
دانيال
13 تیر 90 12:57
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون