امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

من و مامان و بابام

7

1390/11/19 19:04
نویسنده : آذر
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

پسرم ٧ ماهه شد تو این ماه  ؛ قهقهه های شیرین میزنی  ،همچنان خوردن دستها ادامه داره ، رفیقت دندونگیر همیشه با شماست ، جیغ های با مزه میزنی ، چونه ی مامانو میخوری البته از ٥ ماهگی اینکارو میکنی ، وقتی چیزیو میخوای من دیر  بهت میدم یا نمیدم سرفه های الکی میزنی تا منو بترسونی ، آخ قربون هوشت برم الهی، مو و گوشواره ی مامانو میکشی ، غلت های پشت سر هم میزنی تا   2 ،3 متر ، دور خودت ٣٦٠ درجه میچرخی ، اشیاء را وقتی بهت میدم با دقت و سریع از دستم میگیری ، واکنش به صداها  در شما قویتر از قبل شده ، گاهی اوقات بابایی دست شما را میگیره و شما چند قدم بر میدارید مسافت 1 تا 2متر را با بابایی قدم می زنید ، گاهی برای بازی تو روروئکت میشینی البته وقتی کنارت هستیم . توجهت نسبت به حضورت کنار ما بیشتر شده وقتی یه کم از تو دور میشیم سریع نغ میزنی و بغل میخوای ، راستی از اول تولدت وقتی شیر میخوردی و خوابت میبرد با اینکه کنارت نبودم ولی تو همچنان در حال خوردن شیر بودی این کارت خیلی خوشمزه است پسر عسلیه من .
مهمترین اتفاق این ماه ؛ پسرم بهبهی می خوره با فرنی شروع کردی ؛ حریره بادام ، سوپ ،آب میوه فعلا" سیب و هویج  البته ناپرهیزی کردیم و پسرم یه کم آب انار یه کم پرتقال و نارنگی هم مزه کردند .
تو این ماه تولد پسر عمه لیلا ( عرفان ) هم رفتی فدات بشم از اول شب کلی بازی کردی و خندیدی ولی آخر شب موقع عکس گرفتن کلی نغ زدی و اخم کردی .
١٩ بهمن تولد مامان یعنی من و فرداش ٢٠ بهمن پسرم ٧ ماهه می شود .

عسل من

بازی پسرم

دستت خوران

7 ماهگیت مبارک

نفس مامان و بابا

بهبهی خوشمزه

بهبهی پسر مهربونم

چی میخوری زندگی

پسر عسلی

قربونت برم الهی زندگی مامان و بابا

تولد عرفان پسر عمه لیلا

پسر کلافه من !

پسرم روی صندلی پشت کامپیوتر

پسر باهوشم

7 ماهگیت مبارک عسل مامان و بابا .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)