امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

من و مامان و بابام

اولین سرما خودگی

1390/11/11 18:03
نویسنده : آذر
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی ؛ این اولین سرما خوردگی بدی است که تو برای اولین بار تجربه اش میکنی ! تجربه ی خیلی بدیه  اما باعث میشه سیستم ایمنی بدنت قویتر بشه ؛سختیش برای من و بابایی فقط اذیت شدن تو بود عزیز دلم بارها میگفتیم کاش ما سرما میخوردیم نه پسر عسلیمون با اجازه ی شما منم سرما خوردم ؛ تنها راه بهبودی طی شدن دوره ی سرماخوردگی بود  تو این مدت ٣ بار پشت  سر هم  شما رو بردیم پیش دکترت ( دکتر صبا ) ؛دفعه ی آخر آقای دکتر تا ما رو دید خنده اش گرفت ؛ انگار ما خیلی می ترسیم ؛ راستشو بخوای هر آخی که تو میگی آه از نهاد ما بلند میشه عزیزدل ؛3 روز اول بیقرای و شب نخوابی پسرم و ... واسه خودش داستانیه .  حالا که دارم اینارو برای شما می نویسم دیروز آخرین دوز آنتی بیوتیکت را خوردی . حالا دیگه خدا را شکر پسرم حالش خوب شده . پسرم تازه تازه دارم یه ذره از معنی مادر بودن را درک میکنم آدما وقتی بچه هستند قدر مامان و باباشونو نمی دونن ولی وقتی بزرگتر میشن و جایی که من الان هستم قرار میگیرن تازه دلشون میخواد برگردند تو آغوش پدر و مادرشون ؛ و سفت و سخت مادر و پدر شون را بغل کنند و آروم بگیرند آروم آروم ؛ ببخشید این یه بخش کوچیک خیلی احساسی را باید مینوشتم تا یه کم دلم آروم بگیره . همه چی آرومه ، من چقدر خوشبختم ، پیشم هستی حالا ،سالم و سر زنده ، به خودم میبالم .

پسر عسلی

کلاه مامان رو سر شما چیکار میکنه ؟

پسرم سردت نشه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)