امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

من و مامان و بابام

پسر 23 ماهه من داره 24 ماهه میشه

1392/4/16 13:38
نویسنده : آذر
790 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنین مامان کلمه های جدید یاد گرفته :

الله = الله  - بالا= بالا - باله = بالش - ملا= ملاقه - بده=بده - امام=حمام - فلفل =فلفل - پچگوشی= پیچ گوشتی - سیتیزی= سیتریزین - پاشو=پاشو - بشی = بشین - فلو =فلوور = گل - بالالا = باترفلای=پروانه - باتی=باتری- گیلار= خیار . عاشق خیارشوری . توتی= طوطی . ل ل =لک لک . موشی= موش . پیشی یا میو گربه . آپو = هاپو . ما= مار .  اتلا= کلاغ . فاو = گاو  . باله = بالش . پتی= پتو .

قربونت برم میپرسیم اسمت چیه شما میگی امی حوسه= امیرحسین

شروع کردی به تمرین ملاق زدن فیگورشو میگیری اما کامل انجامش نمی دی . پسر باهوش مامان کلی شیطون شده و عاشق آب بازی . این ماه تولد پدرجون 2 اردیبهشت و تولدخاله مژده 11 اردیبهشت و تولد عمه لیلا 30 اردیبهشت بود و البته روز معلم را هم به عمه فاطی تبریک گفتیم . 23 خرداد تولد خاله لیلی بود و 30 خرداد هم تولد مامان جون که بهشونن تبریک میگیم .پسرم عاشق رفتن به طبیعت سبزه و پارک رفتن را خیلی دوست داره . عاشق نگاه کردن فیلم های دروه ی کوچیکتر بودن خودت هستی خیلی ناز نگاه میکنی . تعجب کردنهای شیرین شما خیلی با مزه است بغض کردن هم که یاد گرفتی واسه خواستن شیر که باید  شیر خوراکی شما تا یک ماه دیگه فقط شیر پاستوریزه باشه . پسرم علاقه مند به موسیقی است و سی دیه تصویری رستاک را دوست داره و یکی از کارهای شیرینش با تاثیر از دیدن موسیقی این گروه این بود که کتری رو برعکس کرده بود و تنبک میزد قربونت برم باهوش مامان . کارتون اوگی را دوست داری و یک قسمت  از این کارتون را میگی تکرارش کنم و چند بار همونو میبینی .کارتون اسکار را هم خیلی دوست داری باب اسفنجی هم یکی از کارتونهای محبوب شماست این روزها پروژه ازشیر گرفتنت را آغاز کردم و دیگه شما فعلا" ازیک مهمه شیر میخوری تا بعد از تولد 2 سالگیت . تولد شما نزدیکه و من مشغول تدارک جشن پسرم هستم .راستی چند روزه که دست به کمر می ایستی و انقدر شیرین اینکار رو انجام میدی . وقتی میخوای قهر کنی دو تا دستات رو روی چشمات میذاری که انگار قهر کردی . جدیدا" علاقه پیدا کردی به بازی شمشیر بازی و من و بابا رو نوازش میکنی با شمشیر فرضی خودت .

پسندها (1)

نظرات (0)